Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Nu, femeia bea vinul lui."

Traducere:No, the woman drinks his wine.

acum 3 ani

3 comentarii


MebDaLira
MebDaLira

Posesive for woman (femenine) is HER not HIS (masculine)

acum 3 ani

maiacristina

2 si 3 erau scrise la fel si nici una din cele 3 nu erau corecte

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Degeaba scrieți mesaje de acest tip, pentru că nimeni nu are de unde să știe la ce vă referiți. De fiecare dată când apare o propoziție, variantele de răspuns pot să difere față de data trecută sau ordinea variantelor poate să difere de la o dată la alta.

Trebuie să specificați clar toată propoziția la care vă referiți și să argumentați de ce anume spuneți că ar fi greșită.

acum 3 ani