1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Nu, femeia bea vinul lui."

"Nu, femeia bea vinul lui."

Traducere:No, the woman drinks his wine.

January 25, 2015

7 comentarii


MebDaLira

Posesive for woman (femenine) is HER not HIS (masculine)


Alexandra749623

Eu nu stiu cum sa pun drink/ drinks sau eat/eats. Îmi poate explica cineva? Vă rog!


Sebastian992137

Eat se pune la persoana 1,2 singular și la restul pluralelor. - s se pune la finalul formei verbului din dicționar la persoana a treia. (he she it). Sper că te-am ajutat.


deea763704

Daca ai persoana a 3-a adaugi s la verb. (He eats/drinks/works). La celelalte persoane lasi verbul ca atare (I eat, You eat, We eat, They eat)


cipriianstanciu

La persoana a III a singular de exemplu she sau he sau it se adauga consoana s la sfarsitul verbului. Spre exemplu she drinks water. Restul pronumelor nu accepta s ul


Madumds

Când se folosește his și când se folosește him


Sebastian992137

His este pronume de posesie pt masculin (ex. Cartea lui = His book). Her este pentru feminin și se aplică exact ca în exemplu. (cartea ei = Her book). Sper ca am ajutat.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.