"Nu, femeia bea vinul lui."

Traducere:No, the woman drinks his wine.

January 25, 2015

5 comentarii
Această discuție este blocată.


MebDaLira

Posesive for woman (femenine) is HER not HIS (masculine)


A1exandra24

Eu nu stiu cum sa pun drink/ drinks sau eat/eats. Îmi poate explica cineva? Vă rog!


Sebastian992137

Eat se pune la persoana 1,2 singular și la restul pluralelor. - s se pune la finalul formei verbului din dicționar la persoana a treia. (he she it). Sper că te-am ajutat.


vicadiac

Îmi poate explica cineva când se utilizează " nu" și când "not", vă rog? Mulțumesc!


PatruIon

De ce nu se acceptă 'the' și la wine, este aleatoriu ???!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.