Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Zij zijn niet jouw vissen."

Vertaling:They are not your fish.

3 jaar gelden

4 opmerkingen


stijn839805

Er staat toch dat het ook she kan zijn maar dan staat er dat het they moet zijn

1 jaar gelden

stijn839805

Inderdaad

1 jaar gelden

Nikki_XD

Fish is toch een uncountable noun? Die staat al in het meervoud! En volgens mij is het ook those en niet these haha!

2 jaar gelden

--Charlotte--
--Charlotte--
  • Those fish - Die vissen
  • These fish - Deze vissen

In het Nederlands is 'vissen' wel een countable noun, dus moet je in het Engels uit de zin afleiden of ze meervoud of enkelvoud bedoelen. Dat heb je goed gezien!

2 jaar gelden