"Tu te plimbi."

Traducere:You walk.

January 25, 2015

5 comentarii
Această discuție este blocată.


ana_1075

De ce ,,you are walking",nu e ,,you are walk"?


teutteodora

Pentru ca exista o regula la verbul prezent continius la care la verb se adauga terminatia "ing" si este cu totul alt ceva


BriannaPin1

Este Prezentul continu si daca se adauga ing verbului atunci actiunea se petrece in momentul de fata si aceasta actiune o face numai acum nu tot timpul.sper ca te-am ajutat


Amalia080

De ce e subliniată cu roșu?


Florentina873681

Exercițiu dificil?tu te plimbi nu stiu ce sa cred

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.