"Your color is purple."

Traducere:Culoarea ta este mov.

January 25, 2015

16 comentarii
Această discuție este blocată.


AlexandraMercas

Pentru că spune care e culoarea nu cum e culoarea


Nunito89

De ce ”purpuriu” și nu ”purpurie”? (I'm not a Romanian speaker :P)


Andreea309045

Da, sigur. Ai pus până și "ș" la "și"


nunutotu

"Purpuriu"it's corect, "purpurie" it's corect too, but it is use sometimes:/:)


IzabelMarian06

Purple = Purpuriu, Mov


DenisaColb

Parca s-au gandit la mine. Eu iubesc movul.


cosmina661591

Poate voi n-ați știut cum se scrie! Dar o să învățați!


Stefan3793

°•○●□■♤♡◇♧¿¡》《¤▪☆


AndreeaMil8

Deci ,purple nu inseamna si mov si purpuriun


CosDan3

Cf. dexonline, PÚRPURĂ1, purpure, s. f. 1. Culoare roșie-închisă. 2. Materie colorată roșu-închis spre violet, extrasă în vechime dintr-o moluscă, iar astăzi preparată pe cale sintetică. deci e valabi si rosu inchis (in primul rind) si mov.


CosDan3

In engleza purple e mov, dar nu e rosu inchis. Adica este o culoare intre rosu si albastru, dar nu cu foarte mult albastru, pt ca asta e violet.


FormatiaSe

Nui nimic nu bagati in seamna invatati


Elu_EditsOnYT

Yea you are right ;>


PatriciaPi597229

Măcar știți ce înseamnă purpuriu nu este purpuriu este doar MOV

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.