A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Mi a kultúra jelentése?"

Fordítás:What is the meaning of culture?

3 éve

5 hozzászólás


rebarbus2

What is the culture's meaning miért nem jó?

3 éve

rsmargo

What does it mean the culture? Tudna valaki segíteni, hogy ez a mondat miért nem jó? Előre is köszi:-)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez a mondatszerkezet egyszerűen nem nem jó. "What does culture mean?" - Ez elfogadható, de annak pontos magyar fordítása "Mit jelent a kultúra?"

3 éve

rsmargo

Nagyon köszönöm.

3 éve

viktor0615

What does the culture mean? Ezt nem fogadta el,miért?

3 éve