A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A szállítás a városban van."

Fordítás:The transportation is in the city.

3 éve

6 hozzászólás


sanyatuning

Mi értelme van ennek a mondatnak?

3 éve

TomMakyAnd

Az accomodation- t miért nem fogadja el ?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Mert az "szállás"-t jelent.

3 éve

BalzsVarga14

Az értelmetlen

2 éve

D.B.1029

The delivery is in the city-tnem fogadta el... in helyett AT... közben a The transportation is IN the city meg a hivatalos fordítas.. hogy is van ez?? A delivery-hez az AT kell, vagy mi?!?

2 éve

Fehersolyom

Ezek szerint csak a városon belül szállítanak. De talán angolul is erről van szó. (Vagy esetleg az is "angoltalan".

1 éve