1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей тренінг займає шість тиж…

"Цей тренінг займає шість тижнів."

Переклад:This training takes six weeks.

January 25, 2015

4 коментарі


stryzh

Цей = This або the, чому правильний варіант тільки з the ?


Constantinum

Так ви у цілому праві. Будь ласка ознайомтеся з цією темою.

Якщо ви вважаєте, що ваш переклад правильний, тисніть Повідомити про проблему. Так модераторам значно легше відслідковувати зауваження.

З найліпшими побажаннями.


VAWf146441

В схожому речені "тренінг починаєть в серпні" не приймає, з артиклем перед "тренінг". В коментврях описано що "тренінг" це герундій, який не потребує артикля. Тут навпаки вимагає артикля(.

Навіщо застосовувати стільки нюансних правил в тренажері для початкового рівня?


a3wZ10

This training last six weeks. Чому не можна вжити"last" триває?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.