"I have a different question."

Fordítás:Egy másfajta kérdésem van.

January 25, 2015

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


narancs12

Miért nem fogadta el,ha odaírtam azt,hogy nekem???A mondat jelentése megegyezik azzal amit ő írt megoldásnak.


Abenhakan

Egyfelől igazad van, másfelől eléggé felesleges a "nekem" a mondatban.


pumazsu

miért nem fogadta el a másféle kérdésem van, nem egyezik a jelentése a másfajtával?


TiborNmeth8

Hibás, javítsátok légyszi


Viktoria0020

ez egy más fajta kérdés Ez miért nem jó?


sophia_tailor

"I have a different question" i have=nekem van


Niki876837

Nekem elfogadta azt hogy "nekem van egy másik kérdésem"


Solt101

Kérdésem! Többes számban hogy írom azt hogy : "Különböző kérdéseim vannak" és azt hogy : " Másfajta kérdéseim vannak" ? Köszönöm! :-)


TthKlmn

Van egy különböző kérdésem ezt adta meg helyes megfejtésnek,de ez borzasztó


Mihly83620

Van egy másfajta kérdésem,, ez se jó

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.