A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van egy fésűm a lányoknak."

Fordítás:I have a comb for the girls.

3 éve

5 hozzászólás


TamsSlyomB

Az utolsó kérdésemnél fogyott el az utolsó életem mert a comb helyett a reed kifejezést használtam...

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Hú, ezt én még soha nem hallottam fésű jelentésben.

3 éve

TamsSlyomB

Nekünk suliban csak így tanították :)

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Ez meglep, a "comb" a megszokott, a "reed" az nádsípot jelent. Egyébként megnéztem tényleg van valahol sokadlagosan fésű jelentése is, de ezt én nem ismertem. MIndig tanul a moderátor is...:-)

3 éve

MolnarTiby

Az I've got miért nem jó?

2 éve