"When was she born?"

الترجمة:متى وُلدَت؟

January 25, 2015

13 تعليقًا


naji544342

انا جاوبت متي هي ولدت ليش خطأ

March 6, 2016

diaaeldin_12

انا ايضا

March 9, 2016

Radwan665207

في خطأ عندهم جاوبت متلك وقال خطأ

February 1, 2018

saeedalmulaiky8

متى نستخدم was ومتى نستخدم were

January 5, 2016

yasmeenahm7

Was للضمائر المفرد زى He . She . It *were للضمائر الجمع زى I.you.they.we

January 31, 2016

IbrahimKhl2

was: I / he / she / it were :You / we / they

June 16, 2017

amina218186

I were

You were He was She was It was We were You were They were المفروض بهدا السؤال تكتب مثل ماسمعت بالظبط مو تغير شي

July 4, 2016

Aliaaabdal3

ده سؤال لما تجاوب بتقول she was born اي يوم بقي بس كده

July 5, 2017

masqzaz

What year were your born? لماذا الفاعل تقدم .. وفي الجملة هنا تاخر؟

August 9, 2016

mennatarekw

ليه مش when she was born

January 25, 2015

Mary_ah

لأنكِ هكذا غيرتِ السؤال إلى جملة وتعني "عندما ولدَت". :)

January 27, 2015

Halalolo5

مينفعش when did she born

April 6, 2017

moharock

صحيحة راجعو معلوماتكم

May 2, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.