"Whenwassheborn?"

الترجمة:متى وُلدَت؟

منذ 3 سنوات

13 تعليقًا


naji544342

انا جاوبت متي هي ولدت ليش خطأ

منذ سنتين

diaaeldin_12

انا ايضا

منذ سنتين

Radwan665207

في خطأ عندهم جاوبت متلك وقال خطأ

منذ 11 شهرًا

saeedalmulaiky8

متى نستخدم was ومتى نستخدم were

منذ 3 سنوات

yasmeenahm7

Was للضمائر المفرد زى He . She . It *were للضمائر الجمع زى I.you.they.we

منذ سنتين

IbrahimKhl2

was: I / he / she / it were :You / we / they

منذ سنة واحدة

amina218186

I were

You were He was She was It was We were You were They were المفروض بهدا السؤال تكتب مثل ماسمعت بالظبط مو تغير شي

منذ سنتين

Aliaaabdal3

ده سؤال لما تجاوب بتقول she was born اي يوم بقي بس كده

منذ سنة واحدة

masqzaz

What year were your born? لماذا الفاعل تقدم .. وفي الجملة هنا تاخر؟

منذ سنتين

mennatarekw

ليه مش when she was born

منذ 3 سنوات

Mary_ah

لأنكِ هكذا غيرتِ السؤال إلى جملة وتعني "عندما ولدَت". :)

منذ 3 سنوات

Halalolo5

مينفعش when did she born

منذ سنة واحدة

moharock

صحيحة راجعو معلوماتكم

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.