"She found another path."

Vertaling:Zij heeft een ander pad gevonden.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


Diamondbluered

Omdat het ander pad is en geen andere pad

3 jaar gelden

AnnewiekeN

En een andere pad betekent wel iets, maar iets heel anders: she found another toad (pad als dier dus)

1 jaar gelden

JASPAAY1

Het is: 'Zij vondt een ander pad' maar dat is dus fout volgens dit site

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Kenan666

Dit is geen sport...

1 jaar gelden

NCThom
NCThomPlus

"Running a path or trail provides a scenic backdrop and tests your coordination on new terrain. Just make sure you have the right kind of sneakers, and if it’s your first time off the road, pick a path that isn’t likely to (literally) trip you up." https://greatist.com/fitness/18-running-workouts-try-something-new

10 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.