1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What subjects do you like?"

"What subjects do you like?"

Překlad:Jaké předměty máš rád?

January 26, 2015

8 komentářů


lucie_rachel

"Jaká témata..." nikoliv "Jaké témata..."


kacenka9

Diky! Ta veta ma 169 verzi a vloudil se sotek. Opraveno


Bibi466236

Joo mne to taky pomohlo!! Taky diky!


MarekLogi

Nevzalo mi to "Jaké předměty máš rád"


JardaV28

Proč nemůže být ,,věci"? Význam je stejný.


LZIYGXQw

Nemám mäkčene v preklade


s9ifx

Není možné věci místo předměty???


TerezaMcov

Jaké věci máš rád?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.