1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Thank you for your advice."

"Thank you for your advice."

Çeviri:Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

January 26, 2015

15 Yorum


SukurAGIRM

Öğüdün için teşekkürler yazdım öğütün olacaktı dedi makina ama malum ek alınca sert sessizler yumuşar

January 26, 2015

Selcen_Ozturk

değiştirilidi

January 26, 2015

eminku

Senin tavsiyen icin tesekkur ederim olmaliydi

June 24, 2015

Begm748582

Tavsiyen için sana teşekkür ederim dedim. Kabul edilmedi

March 2, 2016

4BSELMANHAMZA

Tavsiyeniz için teşekkür ederim olmalıudı

May 14, 2016

4BSELMANHAMZA

Çok doğru

May 14, 2016

.Irem.

I wrote the same sentences but it claimed that it's wrong

March 1, 2015

Savaskorzay

Senin tavsiyen için teşekkürler.

September 7, 2015

DilsadeGngr

Benimkini kabul etmedi

January 21, 2016

ANKARAKamil

Senin önerin İLE Önerin arasında kesinlikle fark yok. YOUR ne demek?

July 28, 2016

MustafaEvl

"advice" ile "advise" arasındaki farkı anlamadım.

October 16, 2016

necmettinerbas

teşekkürler öğütün için, kabul etmedi

February 13, 2018

Lale188

Advice isim ,advise(tavsiye etmek)fiil.

May 26, 2018

cek738034

"Tavsiyenize tr eşekkür ederim "çevirim kabul edilmedi

July 9, 2019

Hazel829868

illa illa onun istediğini söylemek zorundasın "tavsiyen için teşekkürler" desem ne olacak sanki, veya " tavsiyen için sağ ol"

October 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.