Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι γονείς μεγαλώνουν το γιο τους."

Μετάφραση:The parents raise their son.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


Lefantis

The parents are raising their son. Δεν θα μπορούσε να είναι σωστή και αυτή η πρόταση;

πριν από 2 χρόνια

Loukas95

The parents are growing up their son.

πριν από 3 χρόνια

Loukas95

Eίναι σωστή αυτή η εναλλακτική;

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Όχι επειδή το grow up είναι αμετάβατο ρήμα, δηλαδή δεν παίρνει αντικείμενο και αφορά μόνο το υποκείμενο. Ενώ το raise αφορά το αντικείμενο.
- Εγώ μεγαλώνω, εγώ γίνομαι πιο μεγάλος: I grow up.
- Εγώ μεγαλώνω το παιδί μου, το παιδί μου γίνεται πιο μεγάλο: I raise my child.

πριν από 3 χρόνια

Loukas95

Ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια