"We look at the animals."

Traducere:Noi ne uităm la animale.

January 26, 2015

13 comentarii


MariaMihai4

verbul to look at - ce sens are?

January 26, 2015

CostacheIonut

a te uita la :D

February 5, 2015

Jullia857423

A privi/vedea ka

June 28, 2018

Jullia857423

La*

June 28, 2018

.iceflower

De ce nu este corect "Noi privim la animale"

March 20, 2015

EkanTaa

Pentru că nu este corect în limba română, nu e natural. Corect este : ''Noi privim animalele''

September 9, 2015

Ana61312

Eu am scris ca tine , si a mers :) . Deci asa e corect

February 9, 2016

Jullia857423

Ptc. nu are dens, ljc

June 28, 2018

popescu40119

Suna mai frumos ,,noi privim animalele" nu-i nevoie de prepozitie

February 19, 2016

judy899681

Inseamna ca de ce este acel "at"

February 12, 2017

any766221

Asa am tradus si eu. De ce nu e corect?

May 19, 2017

landrei2000

Noi ne uitam la animale am scris si este corect

April 29, 2015

qpTHOPHqp

Suna ciudat "Noi privim la animale"

October 28, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.