"He is twice my age."

Překlad:On je dvakrát starší než já.

January 26, 2015

15 komentářů


Honza819917

Proč nevezme "Je mu dvakrát více než mně"?

October 6, 2017

Honza_U

souhlasím a hlásil jsem

February 13, 2019

Jenda-48

Kde tam je " než já"? Proč nestačí normálně říct a i přeložit " On je dvakrát starší"? A jak by tedy vypadal překlad věty " On je dvakrát starší". Vždyť česky se automaticky předpokládá, že je to vztazeno k mluvčímu není-li srovnávací osoba vyjádřena a ta anglická věta vypadá shodně s mým názorem. Dal jsem to i čudlikem.

June 2, 2019

rudicerny

Překlad je špatný - jako správně je věta "On je dvakrát starší jako já." Při srovnání dvou stav musí být než, jako není srovnávací příslovce.

January 26, 2015

nueby

Dík, ne všichni přispěvatelé si byli vědomi svých regionalismů. Až narazíte na DEJTE TO TADY, taky se ozvěte! :-)

January 26, 2015

angl661699

Vzdyt jsem to napsal stejne jako je uvedene vyhodnoceni

November 15, 2015

Nemesis_NaR

V tom případě poprosíme o PrintScreen, bez něj s tím nikdo nic nenadělá.

November 15, 2015

Danue0

He is twice older than me. On je dvakrát starší než já.

April 21, 2018

kejsiruza

Kde je v an. větě slovo starší. Jak vím, že není mladší? Díky

May 16, 2018

ValaCZE

Twice znamená 2x; my age - znamená můj věk. Takže když si svůj věk vynásobíte, vyjde vám že on je starší.

May 16, 2018

vladimirbz

nikdo na světě zatím není dvakrát starší než já ....... zase jedna zbytečná, tj. nepraktická věta

January 17, 2019

petr656916

On je dvakrát tak starý než já. Co je špatně??

February 10, 2019

kacenka9

Doplněna varianta s "než"

February 13, 2019

petr656916

Jinak souhlas s vladimirbz. Mně je 70!!

February 10, 2019

kacenka9

Ano, to se spatne hleda dvarkat starsi osoba. I kdyz byste mohl nalezt dvakrat starsi strom, treba. Ale ta stavba te vety se da uplne stejne pouzit na veci dvakrat tak tezke, lehke, vzdalene.... To slovicko uz je pak lehce zamenitelne.

February 13, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.