1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is twice my age."

"He is twice my age."

Překlad:On je dvakrát starší než já.

January 26, 2015

18 komentářů


Honza819917

Proč nevezme "Je mu dvakrát více než mně"?


Honza_U

souhlasím a hlásil jsem


petr656916

Jinak souhlas s vladimirbz. Mně je 70!!


kacenka9

Ano, to se spatne hleda dvarkat starsi osoba. I kdyz byste mohl nalezt dvakrat starsi strom, treba. Ale ta stavba te vety se da uplne stejne pouzit na veci dvakrat tak tezke, lehke, vzdalene.... To slovicko uz je pak lehce zamenitelne.


Adam128536

Nebo muze mluvit o 3. osobach...


Jenda-48

Kde tam je " než já"? Proč nestačí normálně říct a i přeložit " On je dvakrát starší"? A jak by tedy vypadal překlad věty " On je dvakrát starší". Vždyť česky se automaticky předpokládá, že je to vztazeno k mluvčímu není-li srovnávací osoba vyjádřena a ta anglická věta vypadá shodně s mým názorem. Dal jsem to i čudlikem.


kejsiruza

Kde je v an. větě slovo starší. Jak vím, že není mladší? Díky


ValaCZE

Twice znamená 2x; my age - znamená můj věk. Takže když si svůj věk vynásobíte, vyjde vám že on je starší.


AnaAnn5

Líp zní spíš takto : he is twice older than me/on je dvakrát starší než já


rudicerny

Překlad je špatný - jako správně je věta "On je dvakrát starší jako já." Při srovnání dvou stav musí být než, jako není srovnávací příslovce.


nueby

Dík, ne všichni přispěvatelé si byli vědomi svých regionalismů. Až narazíte na DEJTE TO TADY, taky se ozvěte! :-)


angl661699

Vzdyt jsem to napsal stejne jako je uvedene vyhodnoceni


Nemesis_NaR

V tom případě poprosíme o PrintScreen, bez něj s tím nikdo nic nenadělá.


Danue0

He is twice older than me. On je dvakrát starší než já.


vladimirbz

nikdo na světě zatím není dvakrát starší než já ....... zase jedna zbytečná, tj. nepraktická věta


petr656916

On je dvakrát tak starý než já. Co je špatně??


kacenka9

Doplněna varianta s "než"


jirka918536

Proc je chyba on je dvakrat tak stary jako ja,

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.