Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He is twice my age."

Překlad:On je dvakrát starší než já.

před 3 roky

8 komentářů


rudicerny

Překlad je špatný - jako správně je věta "On je dvakrát starší jako já." Při srovnání dvou stav musí být než, jako není srovnávací příslovce.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Dík, ne všichni přispěvatelé si byli vědomi svých regionalismů. Až narazíte na DEJTE TO TADY, taky se ozvěte! :-)

před 3 roky

angl661699

Vzdyt jsem to napsal stejne jako je uvedene vyhodnoceni

před 2 roky

Nemesis_NaR

V tom případě poprosíme o PrintScreen, bez něj s tím nikdo nic nenadělá.

před 2 roky

Honza819917

Proč nevezme "Je mu dvakrát více než mně"?

před 11 měsíci

Danue0

He is twice older than me. On je dvakrát starší než já.

před 4 měsíci

kejsiruza

Kde je v an. větě slovo starší. Jak vím, že není mladší? Díky

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Twice znamená 2x; my age - znamená můj věk. Takže když si svůj věk vynásobíte, vyjde vám že on je starší.

před 4 měsíci