Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ви інші."

Переклад:You are different.

3 роки тому

7 коментарів


Sultanidze

А варіант "You are others." вірний?

2 роки тому

Tety__

Приєднуюсь до питання

2 роки тому

olena_hnativ

чому не можна використати слово another?

3 роки тому

Constantinum

Ні, у даному випадку не можна. І от чому:

Ось декілька моментів, які слід пам'ятати про another:

1) Воно має два основних значення - це може означати one more (ще один), як у I'll have another beer = I'll have one more beer. І також може означати some other (якийсь інший), і в цьому випадку це значення і використання стає схожим на different: I would like to try on another (some other) dress. дуже схоже на I would like to try on a different dress (not this one).

2) На відміну від слова different, another це ЗАВЖДИ однина. Форма множини another це other. Ви не можете сказати another people, ви повинні сказати other people.

Ось декілька моментів, які слід пам'ятати про different: В основному означає distinct (різні) наприклад: Give me a different example (Що означає, що ви не хочете почути той же приклад). Якщо ви кажете Give me another example це означає Give me one more example або Give me some other example.

Як ви можете бачити, іноді відмінності між цими двома словами дуже тонкі - ви просто повинні практикуватися, використовуючи ці слова. Ось кілька прикладів, щоб ви почали:

He's not like other boys. He's different.

This is not the same situation. It's different.

That's a very different meaning. (Ніколи не використовуйте very перед another!).

I can't talk now. We'll talk another time.

He's married to another girl now (якусь іншу дівчину).

He's married to a different girl now (не ту, що раніше).

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

Som4uk

Вичерпна відповідь!

3 роки тому

olesyalevchun

Sultanidze приєднуюсь до питаннячка!

2 роки тому

Lada826921

Тому щт "ви різні" це в множені а "ти різний" це в однині а там просять в однині

1 рік тому