Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The man likes bread."

Překlad:Ten muž má rád chleba.

před 3 roky

14 komentářů


chloelm1

Muz rad chleba ...?

před 2 roky

Nemesis_NaR

No ono to tu už psala kačenka dvakrát - je nespisovné v minulém čase vynechat sloveso "jsem", musí tam být, aby to bylo správně česky.

před 2 roky

KlraKotzov

Muž má rád chleba

před 9 měsíci

vilda68

Tem muž má rád chleba, je pouze překlep, nemyslíte?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

To my nerozhodujeme. Duo vetsinou uznava jedno pismenko jinak pouze jako preklep, ale ne vzdy, specialne treba v pripade, kdy to je jine slovo. Tem je slovo těm a tak to duo neuzna jako preklep

před 2 roky

AdamHepner1

Spisovně je to chléb

před 9 měsíci

Elena.Kirakosjan

A nejde tu větu napsat takhle: ,,Těm mužům chutná chleba‘‘ ?

před 8 měsíci

Mik235274

Nejde to. To by tam muselo být "The mans likes bread".

před 2 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne, to by neslo. Mnozne cislo od MAN neni mens, ale MEN. A sloveso pak nema na konci S. Takze 'tem muzum chutna chleb' by bylo

The men like bread.

před 2 měsíci

Kobliha03

Snad jde říct: Muž rád chléb. nebo snad ne

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ne. Ustav pro jazyk cesky s vami souhlasit nebude.

před 3 roky

Natali.2005

Jo no !

před 3 roky

Mxaxjxdxa

ten muž rád chleba to jde ne?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

A nevadi vám, že vám v té větě chybí sloveso? Rád je přídavné jméno, či příslovce, dle postavení ve větě.

před 3 roky