1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bread contains salt."

"Bread contains salt."

Çeviri:Ekmek tuz içerir.

January 26, 2015

11 Yorum


CNEYTAHMET

" Icerir " yeni " Ihtiva eder " eski Turkce dir. Bunu da alternatif cevaplara ilave edebilirsiniz.


Emma-lee93

Doğru, ekledim şimdi :)


abdyildiz

eklediniz de Ben ihtiva eder şeklinde yazdım şimdi kabul etmedi


HasanSahin2

Merhaba. Burada "includes" neden kullanamıyoruz.


Emma-lee93

Include ve contain ayni anlamda gibi gorunse de kullanim farklari var. Contain bir seyin icerigi icin kullanilir, include ise bir pakete/seye bir seylerin dahil oldugunu soylemek icin. Ornegin "Does the total price INCLUDE tax?" (Toplam fiyata vergi de dahil mi?). "Peanut butter CONTAINS sugar" veya "The bottle CONTAINS water"


suleelus

ekmek tuzludur neden olmuyor


ferdi48130

Şule hnm. Ekmek tuzludur dersen çok tuzlu anlamı çıkar, tuz içerir dersen yeterince tuz da olduğu anlamı çıkar örneğin yemek tuzlu olmuş.


betulduo

Ekmek birine tuz iciriyomuş gibi


Pamukprens17

Bread in basinda neden the kullanmiyoruz


ilknur10489

Ekmek sayılamaz bu yüzden the kullanmiyoruz .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.