Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bread contains salt."

Çeviri:Ekmek tuz içerir.

3 yıl önce

9 Yorum


CNEYTAHMET

" Icerir " yeni " Ihtiva eder " eski Turkce dir. Bunu da alternatif cevaplara ilave edebilirsiniz.

3 yıl önce

Emma-lee93

Doğru, ekledim şimdi :)

3 yıl önce

abdyildiz

eklediniz de Ben ihtiva eder şeklinde yazdım şimdi kabul etmedi

3 yıl önce

HasanSahin2

Merhaba. Burada "includes" neden kullanamıyoruz.

3 yıl önce

Emma-lee93

Include ve contain ayni anlamda gibi gorunse de kullanim farklari var. Contain bir seyin icerigi icin kullanilir, include ise bir pakete/seye bir seylerin dahil oldugunu soylemek icin. Ornegin "Does the total price INCLUDE tax?" (Toplam fiyata vergi de dahil mi?). "Peanut butter CONTAINS sugar" veya "The bottle CONTAINS water"

3 yıl önce

suleelus

ekmek tuzludur neden olmuyor

3 yıl önce

ferdi48130

Şule hnm. Ekmek tuzludur dersen çok tuzlu anlamı çıkar, tuz içerir dersen yeterince tuz da olduğu anlamı çıkar örneğin yemek tuzlu olmuş.

2 yıl önce

betulduo

Ekmek birine tuz iciriyomuş gibi

9 ay önce

onurkizildag

ekmek tuzludur

6 ay önce