A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Épp befejeztem egy levelet."

Fordítás:I just finished a letter.

3 éve

9 hozzászólás


RobertGodo76

''I've just finished a letter''? Nekem így természetesebbnek tűnik..

1 éve

TamsSlyomB

Az "i actually finished a letter" miért nem jó?

3 éve

AkosSz.

A just + múlt idő egy speciális angol nyelvi szerkezet, ami gyakran használt. Ezt így tanuld meg.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Határeset, de nekem tetszik. Ez azért nem pont azt jelenti, mint a "just", csak magyarban hasonló a fordítás.

3 éve

MsMCallas
MsMCallas

Egy kérdés: Ha befejezett jelent használok, az nem szintén azt jelenti, hogy éppen most történt valami? Az 'I have finished a letter.' nem azt jelenti, hogy 'Éppen befejeztem egy levelet.' ?

3 éve

MsMCallas
MsMCallas

Illetve 'Épp befejeztem egy levelet.' ?

3 éve

Mabi77
Mabi77

Nekem is ugyanez a kérdésem.

3 éve

Mabi77
Mabi77

Megint belefutottam :-) Épp befejeztem egy levelet - szerintem klasszikus példamondat a befejezett jelenre: I have just finished a letter.

3 éve

Kunszt-Sze

Egyetértek RobertGodo76-al, szerintem is I have just finished

2 hónapja