Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The mayor has just sold the entire city."

Translation:De burgemeester heeft net de hele stad verkocht.

3 years ago

5 Comments


maartenvdbent

Wat is er verkeerd aan "de burgemeester heeft zojuist de gehele stad verkocht"?

3 years ago

Simius
Simius
Mod

Bedankt, "zojuist" en "gehele" zijn nu toegevoegd. Gebruik voortaan a.u.b. de "report a problem" knop om ontbrekende vertalingen te melden.

3 years ago

JoelusFeeus

Verkocht is sold and bought?

3 years ago

Voorlindsay

"verkopen (verkocht)" means "selling (sold)", "kopen (gekocht)" means "buying (bought)"

3 years ago

JoelusFeeus

I realised this very soon after haha. Thanks anyway!

3 years ago