Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"It is the final stage."

Переклад:Це заключна стадія.

3 роки тому

13 коментарів


rewex

"Це фінальна сцена" чому це помилка?

3 роки тому

Constantinum

Stage можна перекласти як сцена у сенсі місця дії якоїсь творчості. Але фінальна сцена, у сенсі (частина дії; епізод в літературному творі; подія) англійською буде final scene.

Уявити собі сцену на якій виступає гурт і при цьому ця сцена фінальна, я не можу. Так що вибачте, так перекласти це речення як зробили це ви не можна.

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

"Навіщо тут артикль the?" На мою думку, заключна стадія може бути тільки одна, тому артикль виділяє її з ряду інших. Так же і the first...

1 рік тому

MaysunShir

Чому стадія?а не можна частина?! Я хотіла стадія писати а потім подуиала що доречніше буде :"Це фінальна частина"

1 рік тому

Nordry
Nordry

Слово "stage" не має такого значення як "частина" і, навпаки" слово "частина англійською перекладається багатьма різними варіантами, але не цим...

1 рік тому

mzP03

Це остання стадія

7 місяців тому

fermopili

це є заключна стадія - чому помилка

1 рік тому

LesliMal

А чому "це є заключна стадія" показує помилку?

1 рік тому

JJKX8

"Це остаточний етап", не приймає, хоча "final" може перекладатись "остаточний"

1 рік тому

TatianaAmbros

такчому сценаце помилка?

2 роки тому

AGtW1

Поясніть, навіщо тут артикль the?

2 роки тому

18MP

Навчіться автори програми переводити

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Крута заява.

1 рік тому