1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On se domnívá, že ty odpověd…

"On se domnívá, že ty odpovědi jsou chybné."

Překlad:He assumes the answers are wrong.

January 27, 2015

29 komentářů


Tonda623910

co je špatně " he assumes that the answers are wrong"


PavelXxXxX

Tohle mě taky zajímá. Úplně mi tam to "that" chybí


ValaCZE

Nic, "he assumes that the answers are wrong" uznáváme.


RomanPrgl

Vubec nic, informoval jsem se na to, a zadna chyba to neni...duolingo ma s vyssimi stupni vice nesmyslu a chyb.


PavelKuvar

Proč odpovědi nemohou být bad ? Jaký rozdil je mezi použitím wrong a bad


Varchar1

Nějaký rozdíl je. Já to chápu tak, že "wrong" znamená, že něco nesouhlasí (The answer is wrong). A "bad" ve smyslu, někdo, nebo něco nemorální (a bad person), nebo že se třeba něco špatného stalo (the accidents are bad). Jinak tady je to vysvětleno lépe https://wikidiff.com/bad/wrong


iatassi

ne nějaký rozdíl mezi "domnívati se" a "předpokládat" ? "to assume" znám spíš jako předpokládat


nueby

Ano, rozdíl mezi domnívat se/myslet si a předpokládat existuje. Podobně mezi believe/think a assume/presume/suppose/presuppose. U těch prvních není náznak další akce, u těch druhých na své domněnce něco zakládají. Hodně lidí to ale vše míchá do maglajzu, a tvůrci se asi přizpůsobili.


Otakarerba

Co je špatně na odpovědi He supposes that these answers are wrong.? Děkuji


MirkaEberlov

Také mi to nevzalo tuto odpověď. He supposes...


PavelPokor

Nebude zde špatně spíše Vaše "... these ..." (= tyto) ?


ValaCZE

Suppose znamená předpokládat.


PavelPokor

He supposes that the answers are wrong. - neuznáno. Co je zde prosím špatně? Děkuji za vysvětlení.


Michaela50

Také mám "He supposes that the answers are wrong" a neprošlo to. Hledala jsem to v překladu a sloveso suppose shodou okolností bylo uváděno společně s assume jako domnívat se - předpokládat.


ladavala

Anglická věta z Duolinga : "He assumes that his friends are here." používá "that". Ve větě : "He assumes the answers are wrong." je to "that" považováno za chybu. Může to někdo vysvětlit?


ZdekaSchoo

that by mělo být volitelné, můžete ho napsat nebo ne, když ho vynecháte mělo by to být uznané, když ho napíšete taky, v případě neuznání hlaste přes vlaječku a nepoužívejte duolingo aplikaci, v aplikaci se může stát, že i hlavní překlad není uznán


MiladaBorovsk

Stejný problém jako v diskuzi. Neuznalo mi to that. Děkuji.


pMXqeaGX

"he assumes, that the answers are false" uznat nelze?


ZdekaSchoo

ne, false neznamená chybný, ale falešný, nepravdivý, nepravý


ZdekaSchoo

nejde, badly je příslovce, nemůže mít člen a navíc znamená špatně, zle, ne chybné


Adelliss

Proc nelze pouzit suppose


ladavala

Assume a suppose je to skoro to samé. Slovníky je často uvádějí jako synonyma.


ZuzanaTimk

He assumes the responses are wrong. Každopádne je to správne


AlmaMESTLO1

Zase mi mobil odeslal neúplnou odpověď, těžko se mi s ním pracuje! Ála


Markta651175

He believe the answers are wrong Nelze takto přeložit?


ValaCZE

Ne, he believeS znamená on věří.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.