Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ja spotkałam jego siostrę."

Tłumaczenie:I have met his sister.

0
3 lata temu

4 komentarze


Lukasenko2525

Czemu z him nie zaliczylo?

1
Odpowiedz3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ him nie jest zaimkiem dzierżawczym, tylko osobowym i oznacza jego/go w zdaniach, w których chodzi o dopełniacz lub biernik liczby pojedynczej zaimka on, np.
I saw him = Widziałam [kogo? co?] jego
I don't like him = Nie lubię [kogo? czego?] jego

Zaimek dzierżawczy jego oznaczający przynależność to po angielsku his, np. This is his dog = To jest [czyj?] jego pies
I saw his sister = Widziałam [czyją?] jego siostrę

16
Odpowiedz3 lata temu

Asdanel

Co byśmy zrobili bez pani Asi :)

1
Odpowiedz2 lata temu

mmmbbb1
mmmbbb1

:)

0
Odpowiedz1 rok temu