"Jaspotkałamjegosiostrę."

Tłumaczenie:I have met his sister.

3 lata temu

4 komentarze


Lukasenko2525

Czemu z him nie zaliczylo?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ him nie jest zaimkiem dzierżawczym, tylko osobowym i oznacza jego/go w zdaniach, w których chodzi o dopełniacz lub biernik liczby pojedynczej zaimka on, np.
I saw him = Widziałam [kogo? co?] jego
I don't like him = Nie lubię [kogo? czego?] jego

Zaimek dzierżawczy jego oznaczający przynależność to po angielsku his, np. This is his dog = To jest [czyj?] jego pies
I saw his sister = Widziałam [czyją?] jego siostrę

3 lata temu

Asdanel

Co byśmy zrobili bez pani Asi :)

2 lata temu

mmmbbb1
mmmbbb1

:)

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.