A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy nyelv soha nem elég."

Fordítás:One language is never enough.

0
3 éve

5 hozzászólás


Menyus17

A "one language is never not enough" az nagyon helytelen? Dupla tagadás?

0
Válasz3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A never után már nem lehet újabb tagadás.

3
Válasz3 éve

Menyus17

Ez a baj, meg mindent nagyon magyarosan akarok forditani :D Koszonom a valaszt!

0
Válasz3 éve

swirl77

Az "A language is never enough" miért nem jó?

0
Válasz2 éve

Sri150383

Mert az angolban az "a" úgy jelenti az egyet mint határozatlan névelő, úgy nem lenne helyes

0
Válasz11 hónapja