1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей чоловік п'є воду."

"Цей чоловік п'є воду."

Переклад:The man drinks water.

January 27, 2015

14 коментарів


vins1908

не згідна, що The man drinks water також є правильною відповіддю. Адже, "this" уже має вказувати на "цей/ця/це". Друге діло, якби було просто "Чоловік п'є воду"


Dalila409764

Можна так і так Нажміть на слово "цей" і там покаже переклад


1234567890759738

Чому drinks а не drink


iJIl8

Тому що, коли ми вживаємо he/she, то до дієслова добавляється закінчення "s"


Loveme.1

Тому що 3-тя особа


hmX97

Тому що he


tanya_1984

я впевнена що має бути правильним переклад Цей чоловік 'є воду - This man drinks water


UDt211

The man drinks water . Чому (man замість men ???) Поясніть


VbxE7

Men це множина вийде ці чоловіки п'ють воду а man однина


HopeFoxy

"This" буде більш точний переклад!


MAKSYM838478

Це утвердження що цей а не інший.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.