1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей чоловік п'є воду."

"Цей чоловік п'є воду."

Переклад:The man drinks water.

January 27, 2015

23 коментарі


vins1908

не згідна, що The man drinks water також є правильною відповіддю. Адже, "this" уже має вказувати на "цей/ця/це". Друге діло, якби було просто "Чоловік п'є воду"


1234567890759738

Чому drinks а не drink


iJIl8

Тому що, коли ми вживаємо he/she, то до дієслова добавляється закінчення "s"


Loveme.1

Тому що 3-тя особа


irynasytyk1993

Я не згідна, написано ж "цей" значить-This


pvbT1

Я згідний що має бути This


tanya_1984

я впевнена що має бути правильним переклад Цей чоловік 'є воду - This man drinks water


JDgz3

Потрібно вибрати УСІ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ, можливо і 2


Nastyarock

В мене вибиває на кожному варіанті не правельну відповідь


docgirllittle

The man drinks water. і всерівно вибиває помилку


roza3673

Hello _привіт


Vladyslava598218

незгідна там має бути this-цей


Evgenk.

И я не згоден про the


SvetaR2005

А чому чоловік не може бути husband? Якщо є колишній (а мабуть декілька).

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати