1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They go out to dinner."

"They go out to dinner."

Переклад:Вони виходять на вечерю.

January 27, 2015

19 коментарів


rewex

Вони йдуть вечеряти. Чому не прийняло?


Ediopol

Тоді це речення виглядало б так "They go to dinner". Словосполучення "go out" перекладається як "виходити", а "йти" це "go". Хай вам щастить у вивченні англійської!


and245

Вони вийшли вечеряти? чому неправильно??


Lili_L

ми вчили, що dinner - обід, supper - вечеря; lunch, наскільки пам'ятаю перекус перед обідом, другий сніданок. Чому тут інша система?


hEGy3

Добре що я в школі нічого не вчив, тут набагато легше і краще


Nordry

Насправді, нас неправильно вчили. А сталося це через помилку, що вкралася ще до радянських підручників, а потім перекочувала і до більш сучасних - так і триває. :((

http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=227:british-food-&catid=47:2012-03-28-07-28-38&Itemid=54;

http://gentoo-english.blogspot.com/2012/11/blog-post_30.html


g1gB4

"Вони виходять до вечері" теж правильно!!!


ihohry

Вони виходять до вечері (повернуться на вечерю). як це перекласти?


NatalyaKontakt

"Вони виходять вечеряти" - чому неправильно? "Вони виходять повечеряти" - хіба не те саме?


LCz05

Вони виходять вечеряти.


IgorDanyliuk

Вони виходять вечеряти, вони виходять до вечері - ці варіанти мають рахуватися правильними.


olena_hnativ

чи не можна сказати go out, як іти геть?


SergioRuido

go away! - іди геть!


Dimitrij2015

чому не правильний переклад: вони вийшли на вечерю


NN1982

Тому що це в минулому часі, а дієслово go - це теперішній час


iJKa1

У мене все вірно а воно мені не зарахувало


kmurchyk

Вони виходять щоб повечеряти


IamSociable

Вони йдуть на вечерю може бути?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати