"Theywanttoapply."

Překlad:Chtějí se přihlásit.

před 3 roky

13 komentářů


martin.sobolik

Skutečně "to apply" jako přihlásit? Podle mne spíše použít, či aplikovat.

před 3 roky

Nemesis_NaR

"Aplikovat" má sice společný kořen s "apply", ale to z toho nedělá primární překlad. "Apply" je v první řadě opravdu "zažádat, požádat, přihlásit se", viz slovník http://slovnik.seznam.cz/en-cz/word/?q=apply&id=w-C06MZL53E=

Proč jinak by bylo slovo "application" jako primární překlad k "přihláška"? http://slovnik.seznam.cz/cz-en/word/?q=p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1ka&id=euGCM4sBdPY=

před 3 roky

martin.sobolik

Děkuji za odpověď.

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Apply ve smyslu aplikovat v AJ vyžaduje předmět. Apply what?

před 3 roky

JiVelich

Jak bylo jen "chtějí aplikovat"

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ono taková věta nedává moc smysl ani v češtině. Ale jak už tu stojí - angličtina by v tomto kontextu vyžadovala předmět: "They want to apply it"

před 2 roky

alexander.pesak

oni chtějí používat?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

To je ale nedokončená věta. Používat co?

před 1 rokem

alexander.pesak

odpověď na otázku: kdo to chce používat, vy?

před 1 rokem

nueby
nueby
Mod

Slovesa používat a apply vyžadují předmět. Rozhovory:

Q: Kdo to chce používat, vy? A: Oni chtějí používat.

Q: Who wants to apply it? A: They want to apply.

jsou příklady použití jazyka, které v tomto kurzu nebudeme podporovat ani nepřímo. V češtině je rozhovor o něco pochopitelnější, protože sloveso používat alespoň nemá gramaticky správný výklad i bez předmětu, kdežto anglické apply takový význam má.

před 1 rokem

nmw213
nmw213

Kde bylo napsáno že je tam 10 komentářů a nenašel jsem žádný?

před 1 rokem

Nemesis_NaR

V aplikaci to tak je u každé cca páté věty, co jsem to naposled tak pozoroval. Komentáře existují, akorát je aplikace nenačte...

před 1 rokem

ViktorUksa

Napsal jsem: Chtějí se přihlásit. Bylo to špatně s tím, že správně je: Chtějí se přihlásit. Hlášeno.

před 1 týdnem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.