"She answers the questions."

Çeviri:O, soruları cevaplar.

3 yıl önce

20 Yorum


Shahrazad26

Anlamadım. Cevaplar is not in verb form.

1 yıl önce

Erdogan170766

Cok saçma

3 ay önce

sukriyesacin

Emma haklı

3 yıl önce

a.dogru

Hakli + she o bayandan bahsederken kullanılıyor .. girl vs farkli birazcik dikkat calisirken

3 yıl önce

MehmetCoku10

O cevaplar olmadi

2 yıl önce

deilek
2 yıl önce

Duolingo9986

O soruları cevaplandırır. Kabul edilmeli

2 yıl önce

lale666008

Kulübüme katılabiilirsiniz kodu=E6SWAG

5 ay önce

esraca.oner

Sorulari o cevaplar niye olmuyooo

3 yıl önce

percy955

İngilizce'de de , türkçe'de de önce özne yazılır.

-İNGİLİZCE cümke dizilişi :

özne + fiil + nesne Ali + give + the ball.

-TÜRKÇEDE cümle dizilişi:

ÖZNE + NESNE + FİİL.

Ali + topu + ver.

1 yıl önce

Emma-lee93

Olur, siralamasi farkli oldugundan daha eklenmemistir :)

3 yıl önce

YusufDemir17

She demissiniz kız soruları cevaplar yazdım she o diye yazmissiniz kız yazdigimdada gecmesi gerekirdi

3 yıl önce

Emma-lee93

Evet kabul edilmiyor bu. Kız için "girl" kullanın işte, she kız anlamına gelmiyor sonuçta sadece cinsiyet belirtiyor.

3 yıl önce

smartmanist

1 dakikalık süre durumu bu uygulamayı itici yapmaya başladı!

1 yıl önce

ozjohnkaya

O sorulari cevaplar 'i kabul etmiyor illa araya virgul koymak pratik degil onemli olan anlasilmasi!!!

3 yıl önce

Emma-lee93

Virgul koymadiginda anlam farkina sebep oluyor. Yani cevaplayan kisi "o" mu yoksa bir cevaplayan var ve "o sorulari" mi cevapliyor. Anlatabildim mi emin degilim ama :)

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet fakat bu yine de değerlendilmeye alınmıyor :) Arkadaşın başka bir hatası var muhtemelen

3 yıl önce

Emma-lee93

Acaba ı/i ayrımından mı ondan gidiyordu sanırım?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçe için o da asla sorun değil. hatta sanırım artık ingilizce için de değil.

3 yıl önce

DincerCelik

Ben de virgülsüz olarak yazdım doğru kabul etti.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.