1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми прибуваємо приблизно годи…

"Ми прибуваємо приблизно годиною пізніше."

Переклад:We arrive approximately an hour later.

January 28, 2015

13 коментарів


StudentHelen

А чому тут не можна перекласти "We arrive approximately one hour later"?


ukrlegoarm

Я теж так написав! І в живому спілкуванні це абсолютно правильно! Є такий автор Драгункін, так він так і навчає - не треба замислюватись що ставити "a", "an" чи "the" - робіть простіше: "one apple", замість "an\the apple", "my bed", замість "a\the bed" і так далі. І англомовні завжди зрозуміють про що Ви кажете. А в курсі, на мою думку, навчають нас більш стандартно спілкуватись, як це "в книзі написано".


Fb8U1

Згоден, що Вас зрозуміють, проте у навчальних вправах варто перекладати якомога ближче до оригіналу. Українською не сказано явно про Одну годину, тож в англійській теж є форма передачі цієї думки в неявному виді артиклем an/a.


ukrlegoarm

Так, це зрозуміло, все з навчальною метою. Просто іноді автоматично щось напишеш, коли здається, що речення досить просте...


SnizhankaC

А чому не можна вказати 'about' замість 'approximately' ?


OlexandraK4

це притому, що в підказці є взагалі три варіанти


mizail

Чи можна у даному реченні використати come замість arrive? Я вже почитав в інтернеті про відмінності між come та arrive, тому мені здається, що у даному випадку вони взаємозамінні. Хоча, як я зрозумів, come означає сам процес прибуття (період часу), у той час як arrive - момент прибуття (точка у часі), тому arrive все ж таки прийнятніше.


Midomafetamine

Сам спитав, сам відповів


A-nya-nya

Чому артикль 'an' ?


Fb8U1

Чіткіше ставте запитання. Якщо Ви питаєте, чому "an", а не "a", то це тому, що літера h у слові hour не читається. Перший Звук у слові hour голосний, тому "an".


SergioRuido

Тут він у значенні один, одна.


Stepanxxx

we arrive around an hour later?


Fb8U1

Це у вас під впливом російського " около часа".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.