Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Culoarea mea este roz."

Traducere:My color is pink.

0
acum 3 ani

21 de comentarii


Miruna181680

Eu am spus " My color is pink " si a fost ok !

19
Răspundeacum 2 ani

AndreiT7

Mulțumesc!

3
Răspundeacum 2 ani

Ciprian659309

la fel sa antamplat si la mine

1
Răspundeacum 1 an

CristianadSTAR

Dar aici este '' my color '' deci se spune cu ''is'' !!!

10
Răspundeacum 3 ani

MariaCrist769072

My color inseamna cu culoarea mea si is trebuie sa fie ca zici de acea culoare .Zici ca roz e culoarea mea.Nu poti zice culoarea mea sunt roz

6
Răspundeacum 2 ani

andrandrusca

Teoria ta nu ține, "are" se folosește la persoana 1 pl. (We are/noi suntem) a 2-a sg. și pl. (You are, you are/tu ești, voi sunteți) a3-a pl. (They are/Ei,ele sunt), deci acel "are" nu se traduce "sunt" decât la plural, aici subiectul fiind de singular nu se poate da această explicație. ("am" de la "I am"/pers 1 sg. se poate traduce "sunt" și sa fie și la singular doar că la noi e pers. a3-a sg. unde în vb. "To be" se folosește "is")

3
Răspundeacum 2 ani

andrandrusca

"Culoarea mea" se referă la "ea", "culoarea", și e la pers. a |||-a deci se pune "is".... -_-

4
Răspundeacum 2 ani

antonia266711

Pai asa si scri

2
Răspundeacum 2 ani

inkeipegay

Dar, daca traducem motamo ar insemna "Culoarea mea este roz" asa este tradus si acolo, dar nu ar trebui sa se subanteleaga "Culoarea mea preferata este roz" deoarece nu pre poti sa ai o culoare, cum, sa fie a ta, nu putem sa inventam culori, ele exist deja!!!???

4
Răspundeacum 3 ani

NarmanLeyl

Poate sa ti se dea o culoare ... deci ar merge

4
Răspundeacum 2 ani

Evelina194821

Este adevarat ceea ce zici!!sunt complet deacort cu tine?!

4
Răspundeacum 2 ani

Evelina194821

Cu octavian mereuta!!

4
Răspundeacum 2 ani

SuntCraizy

Eu am scris corect

4
Răspundeacum 1 an

StefaniaAl680185

Si eu am scris "My color is pink" dar... poate a fost o problema la corectare!!!

2
Răspundeacum 2 ani

erikaerika803491

Eu am scris asa...si a fost bine

4
Răspundeacum 2 ani

sarah958240

Eu urăsc rozul. Îmi place maroul si verdele

2
Răspundeacum 1 an

spita.flor

Culoarea mea nu e roz

1
Răspundeacum 1 an

DellyBlond1
1
Răspundeacum 1 an

AnaMaria248319

My colour is blue and grey

1
Răspundeacum 1 an

Maya683603

My color is black

0
Răspundeacum 1 an

Andreea309045

NO, SHE ISN'T (COLOR ISN'T) XD

0
Răspundeacum 1 an