1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Culoarea mea este roz."

"Culoarea mea este roz."

Traducere:My color is pink.

January 28, 2015

25 de comentarii


Miruna181680

Eu am spus " My color is pink " si a fost ok !


Ciprian659309

la fel sa antamplat si la mine


CristianadSTAR

Dar aici este '' my color '' deci se spune cu ''is'' !!!


MariaCrist769072

My color inseamna cu culoarea mea si is trebuie sa fie ca zici de acea culoare .Zici ca roz e culoarea mea.Nu poti zice culoarea mea sunt roz


andrandrusca

Teoria ta nu ține, "are" se folosește la persoana 1 pl. (We are/noi suntem) a 2-a sg. și pl. (You are, you are/tu ești, voi sunteți) a3-a pl. (They are/Ei,ele sunt), deci acel "are" nu se traduce "sunt" decât la plural, aici subiectul fiind de singular nu se poate da această explicație. ("am" de la "I am"/pers 1 sg. se poate traduce "sunt" și sa fie și la singular doar că la noi e pers. a3-a sg. unde în vb. "To be" se folosește "is")


andrandrusca

"Culoarea mea" se referă la "ea", "culoarea", și e la pers. a |||-a deci se pune "is".... -_-


inkeipegay

Dar, daca traducem motamo ar insemna "Culoarea mea este roz" asa este tradus si acolo, dar nu ar trebui sa se subanteleaga "Culoarea mea preferata este roz" deoarece nu pre poti sa ai o culoare, cum, sa fie a ta, nu putem sa inventam culori, ele exist deja!!!???


NarmanLeyl

Poate sa ti se dea o culoare ... deci ar merge


Evelina194821

Este adevarat ceea ce zici!!sunt complet deacort cu tine?!


Evelina194821

Cu octavian mereuta!!


SuntCraizy

Eu am scris corect


StefaniaAl680185

Si eu am scris "My color is pink" dar... poate a fost o problema la corectare!!!


erikaerika803491

Eu am scris asa...si a fost bine


sarah958240

Eu urăsc rozul. Îmi place maroul si verdele


spita.flor

Culoarea mea nu e roz


AnaMaria248319

My colour is blue and grey


Maya683603

My color is black


Andreea309045

NO, SHE ISN'T (COLOR ISN'T) XD


SofiaRoblox123

Dar eu chiar nu înțeleg. Eu cred că mai bine ar spune:" Culoarea mea este rozul"


AugustinaL19

Am scris My favorite color is pink. SI ei au dat decline. Limitata usor aplicatia

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.