"We are ready to begin."

Çeviri:Biz başlamaya hazırız.

3 yıl önce

11 Yorum


GozdeYilmaz10

Aynı örnekleri defalarca yaptım. Hep aynı şeyleri soruyo. Bu alıştırmada arove, prevent, serve varmış. Bu alıştırmayı iki defa yapmama rağmen bu üçü hiç bir cümlede çıkmadı.

3 yıl önce

bacio_
bacio_

' Biz başlamak için hazırız. ' şeklinde de çevirebilir miyiz?

1 yıl önce

eminesinem4

Bigen diyo ikinci hali bigen ilk hali bigin diil mi

10 ay önce

tcnarj

are yerdımcı fiil ready ve begin de fiil aynı cümlede kullanılıyor? olması gereken we ready to begin değil mi

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"We are ready to begin" cümlesi bir isim cümlesi. Yani yüklemi yardımcı fiil olan "are". Bu nedenle "are" olmazsa cümle de olmaz!
● We are ready. =Biz hazırız.

"Ready" sıfat. (-Biz nasılız? -Hazırız!)

"Begin" fiilini ise öncesinde "to" kullanarak isimleştirdik.

begin: başlamak;
ready to begin: başlamaya hazır.

Bunlar birleşince Infinitives konusunda sık rastladığımız bir kural çıkıyor ortaya:

be + sıfat + to + verb

● We are happy to see you here.
● I was surprised to find your book in my bag.

2 yıl önce

tcnarj

çok teşekkür ederim!

2 yıl önce

Bisnev99

bu telaffuz beni öldürecek ya.

2 yıl önce

GoncaRabia

To yerine for neden koyamiyoruz?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiillerin mastar (eksiz) hallerinden önce asla for gelmez.

3 yıl önce

GoncaRabia

Peki mesela eating (ek almissa) for mu to mu kullanırız? Ikisi de kullanılabilir ise farkı nereden anlayabiliriz?

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Genellikle, bir şey ile "ready for", bir şey yapmak ile "ready to" kullanılır. We are ready to eat. We are ready for breakfast.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.