"Morgen is het zondag."

Vertaling:Tomorrow is Sunday.

January 28, 2015

3 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


RobTielenb

Waarom niet: Tomorrow is it Sunday


JannyWilde1

Eerst onderwerp, dan gezegde m.u.v. vraagzinnen.


Jaylee.Driessen

Ik had: Tomorrow is it Sunday, waarom is dat fout? Tomorrow is Sunday betekent: Morgen is zondag en Tomorrow is it Sunday betekent: Morgen is het zondag. En als je er een vraag van maakt is het: Is it tomorrow Sunday? En niet: Is tomorrow Sunday. Dat is: Is morgen zondag. Is is tomorrow Sunday is: Is het morgen zondag? Dat is het goede antwoord. Dus waarom is dit fout?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.