1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They are mine."

"They are mine."

Переклад:Вони мої.

January 28, 2015

5 коментарів


bogdan433386

Чому mine а не my?


8zeD11

Якщо перекладати буквально то буде вони є моїми. Є-йде як дієслово. Воно може писатися коли I- am . he she it -is . they we you -are


Vira144686

ЧОМУ ТУТ МАЄ СТОЯТИ are??


Kaminari_Okami

В англійських реченнях присутність дієслова є обов'язковою. У Present Simple за відсутності основного дієслова таку роль на себе бере дієслово-зв'язка "to be" (бути), яка у цьому часі має форму "is (для однини)/are (для множини)".


ZsanVizur

They are mine .?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.