Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mój mąż czyta."

Tłumaczenie:My husband reads.

3 lata temu

9 komentarzy


RafaelKier

Czy zdanie: My husband is reading. oznacza- mój mąż czyta?

2 lata temu

netis7
netis7

Tak - robi to w tym momencie

2 lata temu

Dungones

Zawsze wydaje mi sie, ze to oznacza: mój mąż jest czytany

1 rok temu

stasio6

trzeba zaznaczyć dwie odpowiedzi. pozdrawiam .

2 lata temu

JakubGzyl

nie moge przejśc tego pkt nawet jak wybiore dobrą odp :)

2 lata temu

moonbeat

Mam ten sam problem

2 lata temu

kubac100

Nie mam męża!!!!

3 lata temu

maly-wilk

Masz i kropa!!!.

3 lata temu

IgorGora

Masz żonę

3 lata temu