A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hol van Észak?"

Fordítás:Where is North?

3 éve

7 hozzászólás


Cartwright78

Egy másik feladatban éppen azért vett el egy életem mert nem raktam ki a névelőt a North elé! Most kiraktam és megint elvette. Akkor most kell vagy nem?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

A "North" elé alapesetben nem kell, mi volt a másik mondat?

3 éve

Cartwright78

Sajnos már nem emlékszem pontosan de egy egyszerű kijelentő mondat volt. Arra van észak. Itt van észak. Vagy hasonló.

3 éve

Tarnai
Tarnai

He is from the north. England is in the North.

3 éve

Kincskereso

Most miért nincs névelő a North előtt?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az égtájak - is - kivételek az általános szabály alól

3 éve

MagyariDor1

A North nagy betűvel van, a west meg kicsivel? :)

3 éve