1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка професія твого батька?"

"Яка професія твого батька?"

Переклад:What is your father's profession?

January 28, 2015

12 коментарів


MrRoarke

А чому не підходить What is a profession of your father?


Fb8U1

У Вашому реченні я використав би означений артикль. What is the profession of your father? У подібних питальних реченнях іменник, про який запитують, зазвичай точно визначений.

Інший варіант: What is your dad's profession? Тут артикль не потрібний, бо your dad's повністю визначає іменник profession, а dad's має присвійний займенник your, який заміняє артикль.


VladimF

Що, як батько не працює? Де тут буде зазвичай визначена професія? Перевага повинна бути якраз на боці невизначенного артиклю, бо інакше б людина не питала б про професію. Але питання в іншому - чому таке формулювання речення не сприймається?


LyubomirB.

пару тестів тому я перекладав тест в розділі "Family" батько і тато, і там мені написала програма, що батько - це FATHER,а тато - це DAD, DADDY.В цьому ж тесті обидві відповіді ПРАВИЛЬНІ. Виправте це.


SergioRuido

Вказуйте конкретно - в якому цьому тесті? В реченні, ви маєте на увазі?


Lili_L

погоджуюсь з LyubomirB.


rXee17

Буква в букву співпало моя відповідь англійською з вашим варіантом.Результат—моя відповідь неправильна?!Це як розуміти????


deniko
Mod
Plus

Це дуже малоймовірно, хоча, мабуть, можливо. Більш імовірноm, що все-таки був якийсь одрук, який ви не помічаєте. У таких випадках варто все-таки викласти скріншот і ми можемо пошукати одрук разом.

Ще варіант - скористатися кнопкою "Повідомити" після того, як ваш варіат не було прийнято. У такому випадку буде видно, який саме варіант не прийняло - з вашого повідомлення на форумі це геть неочевидно. В цьому є один мінус - ті повідомлення анонімні, і якщо навіть одрук був, вам ніяк не відповісти. А плюс у тому, що якщо це дійсно баг, то з цим можна звертатися до розробників Дуолінго (це програмісти, це не ті самі люди, що редагують цей курс).


Regz693404

Аналогічно, притому 3 раз. Починає діставати


NazarFedor

Father's треба


Vova_Mihur

What is your fathers profession


Fb8U1

У присвійному відмінку іменника не забувайте про апостроф: father's.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.