1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яка професія твого батька?"

"Яка професія твого батька?"

Переклад:What is your father's profession?

January 28, 2015

18 коментарів


Alex10730

А чому не підходить What is a profession of your father?


Fb8U1

У Вашому реченні я використав би означений артикль. What is the profession of your father? У подібних питальних реченнях іменник, про який запитують, зазвичай точно визначений.

Інший варіант: What is your dad's profession? Тут артикль не потрібний, бо your dad's повністю визначає іменник profession, а dad's має присвійний займенник your, який заміняє артикль.


LyubomirB.

пару тестів тому я перекладав тест в розділі "Family" батько і тато, і там мені написала програма, що батько - це FATHER,а тато - це DAD, DADDY.В цьому ж тесті обидві відповіді ПРАВИЛЬНІ. Виправте це.


Lili_L

погоджуюсь з LyubomirB.


SergioRuido

Вказуйте конкретно - в якому цьому тесті? В реченні, ви маєте на увазі?


NazarFedor

Father's треба


rXee17

Буква в букву співпало моя відповідь англійською з вашим варіантом.Результат—моя відповідь неправильна?!Це як розуміти????


Regz693404

Аналогічно, притому 3 раз. Починає діставати


truth776075

підкажіть ,будь ласка, в чому помилка?


K1fE5

А в мене жоден варіант не вірний. Не можу пройти.


Christina788

Who is your father by profession? Так не вірно?


Anatoliy90155

What are you father?


AcnK15

Work- розумова робота, а job- фiзична...


riko.lbd

job це посада, а work це сам процес. Тому буде: "Я втратив свою роботу(тут як посаду - job)" і: "Я їду на роботу(тут як процес - work)"


CaptainHou1

Чому не можна написати What is your father's job????? Мене це бісить


43X

Бо job - це робота. А робота і професія це не одне й те саме!


riko.lbd

job - це не робота, це посада. work - це процес роботи. proffesion - це професія.


Olexiy.Bat

Не згоден. Робота це work. Робота по професії - job.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.