1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He does not have a personal …

"He does not have a personal doctor."

Переклад:Він не має особистого лікаря.

January 28, 2015

20 коментарів


Mikle-P

А що "У нього не має особистого лікаря" - це помилка?


Egene1960
  1. Він НЕ МАЄ
  2. У нього НЕМАЄ Такі варіанти правильні.

YuliaRud3

а чому "he have not personal doctor" не є правильно?


Fb8U1

Юльцю, згадайте, що у заперечувальних і питальних реченнях часів Present Simple i Past Simple обов'язкове допоміжне дієслово do. Воно переймає узгодження у часі і особі (do, does,did), а основне дієслово завжди має форму інфінітива без частки to. Нагадаю, що у питальних реченнях допоміжне do ставиться перед підметом.


Kaminari_Okami

У третій особі однини вживається "has", а не "have".


YuraGnatoy

Чи є помилкою ,що я замість "персонального" вказав "індивідуальний"?


Yevgen891150

в коментарях попередніх уроків doctor - наукова ступінь, як doctor став синонімом medic ?


3zT1

він не має свого персонального лікара


Olly_1052

У завданні немає слова "свого".


evaSvitlan

Has or have? Мова йде про одну особу, чому не has.. Підкажіть, будь-ласка


VitalinkaI

а чому не СВОГО


Kaminari_Okami

Вибачте, а що Ви вкладаєте у поняття "свій" у даному випадку? "Свій" у значенні "своя" людина у якійсь організації? Чи "свій", як домашня тваринка? :)


ViktorDudn

Приватний? Ні?


Kaminari_Okami

"Приватний" (згідно словникового визначення цього слова) - це, скоріше, той, до якого є доступ обмеженої кількості осіб, які, як правило, є членами однієї родини, або ж просто окремої особи. Тут трішки не те.


Oksa287105

"У нього не має особистого врача" - має бути теж правильно !!


Pavlo101765

немає пишеться разом)


Egene1960

Якби ви тільки знали, як ви помиляєтесь


LyubomirB.

Пропоную новий переклад, як варіант: у нього немає власного лікаря. Особистий автомобіль. Власний Автомобіль.


Woland61

А я не згоден.. Персональний лікар чи особистий - так, а от власний лікар - не підходить. Він же не власність його


SergioRuido

Пропонуйте правильною кнопкою, будь ласка..

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.