1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He does not have a personal …

"He does not have a personal doctor."

Переклад:Він не має особистого лікаря.

January 28, 2015

7 коментарів


Mikle-P

А що "У нього не має особистого лікаря" - це помилка?


Egene1960
  1. Він НЕ МАЄ
  2. У нього НЕМАЄ Такі варіанти правильні.

YuliaRud3

а чому "he have not personal doctor" не є правильно?


Fb8U1

Юльцю, згадайте, що у заперечувальних і питальних реченнях часів Present Simple i Past Simple обов'язкове допоміжне дієслово do. Воно переймає узгодження у часі і особі (do, does,did), а основне дієслово завжди має форму інфінітива без частки to. Нагадаю, що у питальних реченнях допоміжне do ставиться перед підметом.


Nordry

У третій особі однини вживається "has", а не "have".


YuraGnatoy

Чи є помилкою ,що я замість "персонального" вказав "індивідуальний"?


Yevgen891150

в коментарях попередніх уроків doctor - наукова ступінь, як doctor став синонімом medic ?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.