"The cook makes the soup."

Traducere:Bucătarul face supa.

January 29, 2015

9 comentarii
Această discuție este blocată.


Claudiu104348

Am scris "Bucătarul gătește supa" și a fost greșit.


Corina198600

a gati = to cook; a face = to make


iulian954764

Raspunsul meu e bun,nu foarte bun ....trezitiva adormitilor,,????????????????????


radugabrie19

de ce nu merge bucatarul gateste supa?


stefan.en.2016

Răspunsul este: Bucătarul FACE supă


stefan.en.2016

Ce engleză proastă are aplicația asta! "Cook" nu înseamnă bucătar. "Chef" înseamnă bucătar.


paul19691969

Eu aud:"The cook makes a soup" si nu: "The cook makes the soup". Este gresita partea audio?


ana127833

Eu am scris bucatarul prepara supa si a fost corect,cei care au scris bucatarul face supa au greșit un cuvant și nu și-au dat seama,dar nu-i nimic,se mai întampla.


alexlesan

Cook???? Face... Cine face așa traduceri!???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.