"I watched it with my wife."

Traducere:Eu l-am privit împreună cu soția mea.

January 29, 2015

15 comentarii
Această discuție este blocată.


IchimAlex

De ce nu este corect ”Eu l-am văzut cu soția mea”???


AndaDea

Da,de ce nu este corect "vazut"?


Lidia328489

Nu este nimic pentru a fi tradus cu "impreuna". Eu l-am privit cu sotia mea. Nu ingreuiati situatia, nu nascociti...


Drumetu

E corect dar programul e limitat. Si pe mine ma frustreaza


LeoZainesc

Eu am urmarit cu sotia mea.nu e nicio she acolo


sv92cem

Incercati sa mai corectati traducerea


mariussun

Sunt mai multe variante corecte


isacfanel

Se subintelege ca ; suntem impreuna!!!


Drumetu

L-am vazut cu sotia mea? De ce ne complicam cu traducere mot-a-mot. Exista si conceptul de "adaptare"


D3XT3RY0NuT

De ce această propoziție este și pe voce feminină?!


RazvanZeg

Ar merge mai multe variante


Gabijugi371

Alexandra iti pot spune eu nunele altor site unde nu plătești ,nu ai deloc publucitate si ai si explicații, desene si ,si mai multe verbe,adjective si tot. Aici sunt foarte multe greșeli, erori si propoziții fara logică pt începători. Asa ca,lasa-ne cu asta,te rog. Nu e gratis ca iti baga pe gat publicitate. Vor bani mereu, si iti cer,dar cum sa dai pe tocmeală bani unde 80 la sută din indicii sunt greșite?


miryam7593

L-am.Vazut nu.Inseamna L-am.Prvit


Lucia324756

Nu se poate sa se traduca "impreuna" cand e clar with = cu. Panarama,panarama, panarama. Clar


Viorel268184

Lipsește litera ,,o,,

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.