1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl gives me a coffee."

"The girl gives me a coffee."

Fordítás:A lány ad nekem egy kávét.

January 29, 2015

14 hozzászólás


imre.attil

Magyarban eléggé használjuk így angolban pedig elméletileg fontos, hogy legyen valami mint pl. a cup of coffee. Legalábbis a tanfolyamon ahol járok elég nagy hangsúlyt fektettek erre.


Abenhakan

Az angol mondat volt az eredeti,amit anyanyelvűek írtak.


imre.attil

Ez így lényegében helytelen, mert így h egy kávé nem lehet megszámolni ezért max egy csésze vagy csomag kávét, mivel megszámlálhatatlan csak a kávé.


Abenhakan

Hmm, logikailag igazad van, de itt a coffee - ugyanúgy mint magyarban egyébként - igazából egy csésze kávét jelent, rövidítve persze.


imre.attil

Igaz ők is sok mindent egyszerűsítenek, és nem feltétlenül a nyelvtan szerint beszélnek. Ettől fuggetlenul persze mindenki megérti amit mondasz.


amukbazso

Logikus minden ok fejtés .. Tehat egy kavet ad a csaj :)


RECE7

Egy kávét ad a lány nekem. - az miért nem jó?


LEMAKJ91

Szerintem sem helyes . vagy some coffee a cup of coffee


Tamas51

A hétköznapi, utcai nyelvhasználat és az irodalmi nyelv nálunk sem mindig esik egybe. Egyébként igazatok van. Az angol királynő valószínű úgy fogalmazna, egy beszédében hogy "a cup of coffee". Mind ez mellett egy texasi cowboy az egész beszédből annyit sem értene mint egy kezdő duolingós angolos. Ez adja itt az elmélkedés - ki tud jobban angolul? - akadémikus jellegét.


LEMAKJ91

Ez tetszik. Igazad van meg nem is. Szerintem sem kell annyira parázni a nyelvtanon beszéd közben. Egy anyanyelvi tuti nem úgy beszél hogy közben a nyelvtan helyességén mereng. De viszont ha már tanulom a nyelvtant akkor legalább az ilyen apróságokat helyesen tanitsákmeg.


Tamas51

Egy amerikainak ez nyelvtanilag is teljesen OK. - hiszen ők írták. (lásd fentebb Abenhakan hozzászólását is.) Ez pedig itt amerikai angol. Megismétlem magamat: " EGYÉBKÉNT IGAZATOK VAN:"


Apple.Kawaii

A lány kávét ad nekem. El kéne fogadnia.


Tamas51

The girl gives me some coffee.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés