"Is your hat orange?"

Vertaling:Is jouw hoed oranje?

January 29, 2015

7 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Sofi837571

Mijn zin is fout alleen omdat ik de w van jouw ben vergeten


VeerleEline

waarom is het niet gewoon jou maar jouw?


gulan.akyol

Als er 'your' staat is het 'jouw' en als er 'you' staat is het 'jou'


ThijnKuijp

Omdat Jouw bezittelijk is. En Jou in deze zin ne


MarijnHuls

Wat betekent ne?


Loena1023

ik heb van mijn juf geleerd dat je jou ook zo mag schrijven. jou


phedra4

Ik heb gewoon "je" geschreven en het was juist

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.