1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Is your hat orange?"

"Is your hat orange?"

Vertaling:Is jouw hoed oranje?

January 29, 2015

9 opmerkingen


Sofi837571

Mijn zin is fout alleen omdat ik de w van jouw ben vergeten


phedra4

Ik heb gewoon "je" geschreven en het was juist


Loena1023

ik heb van mijn juf geleerd dat je jou ook zo mag schrijven. jou


VeerleEline

waarom is het niet gewoon jou maar jouw?


ThijnKuijp

Omdat Jouw bezittelijk is. En Jou in deze zin ne


gulan.akyol

Als er 'your' staat is het 'jouw' en als er 'you' staat is het 'jou'


Tim877813

ik zei het goed maar hij was fout ???????


JesseDille2

mijn zin is fout omdat ik de r bij yours ben vergeten

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.