"ثلاثة ملايين"

الترجمة:three million

January 29, 2015

10 تعليقات


IOGeophysicist

ليه مش three millions

January 29, 2015

noor828328

مليون مفرد ملايين جمع لماذا لم نضع "s" الجمع ؟

October 10, 2015

hmada993

مفيش تمييز هنا يبقى ليه millions غلط؟

October 19, 2015

weddd

Three millions صح كمان

March 29, 2015

V2Xv1

لانضيف s إلى كلمة million تظل على حالها في الإفراد والجمع أتذكر هذه المعلومة من المدرسة ... أرجو التصحيح لو كانت معلومتي غير صحيحة

December 7, 2015

MohamedAhm456910

وجدتها علي النت انهم يستخدمون millions

January 27, 2016

alinsteve119

Three million

February 28, 2016

MiakaTwist

why not three millions

August 16, 2016

-_-ASA

جميعها صحيحة سواءً أُضيف حرف s أو لم يضاف

November 17, 2016

tbv92

كيف ادعوا حد للنادي في التطبيق مافهمتش وين نلصق الكود بعد نسخه لدعوة الأصدقاء ارجوا من حد يفيدني مع جزيل الشكر لمن يفيدني

March 5, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.