1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I would have had information…

"I would have had information."

Fordítás:Lett volna információm.

January 29, 2015

12 hozzászólás


ennlacc

Kár, hogy a duoba nincs magyarázat, mert rohadtul össze tud zavarni ez a would have had..azt se tudom már milyen időben vagyok.

March 17, 2015

brigittacsilla

Ha lett volna penzem se talaltam volna jobb tanart a Duolingonal. Most hogy vegere ertem biztosan tudom mondani. Viszont az igazi nyelvtanulasom csak most kezdodik. Tele onbizalimmal irany a BBC angol nyelv

October 20, 2015

BlintFirle

Rendelkeztem volna információval miért nem jó?

June 27, 2017

brigittacsilla

Köszönöm a doulingoban vegzett alapos es lelkiismeretes munkadat es a gyors valaszt.

Jol ertem?

Ha eljottel volna, kaphattal volna ebedet. Ez csak rajtad mult , mert en foztem.

Ha vettel volna lottoszelvenyt tegnap, akkor ma biztos nem vehettel volna reggelit magadnak, mert csak annyi penzed volt.

October 20, 2015

Abenhakan

Egyszerűbb a dolog. Az első mondatban van egy feltétel (ha eljöttél volna) és ha ez teljesül, akkor bizonyosan megtörténik valami (kaptál volna ebédet). A második mondatban van egy hasonló feltétel (ha vettél volna szelvényt), de ennek bekövetkeztével nem egy bizonyosság (nyertél volna a lottón), hanem csak egy további lehetőség (nyerhettél volna a lottón) következik be, hiszen ahhoz még az általad megjátszott számokat is ki kellet volna húzniuk.

October 20, 2015

brigittacsilla

Ha eljöttél volna, kaptál volna ebédet.

Ez egyszerunek tunik, de lehet igy is mondani:

Ha eljohettel volna, kaphattal volna ebedet, de a fonokod nem engedett el, ezert nem kaptal.

Ha eljohettel volna biztosan kaptal volna ebedet, mert volt.

Ha eljottel volna, kaphattal volna ebedet. Mindegy miert nem jottel, kin mulott nem tudom.

Ha a fonokod elengedett volna, eljottel volna ebedelni.

Ha a fonokod elengedett volna, eljohettel volna ebedelni.

October 20, 2015

GalvanTivadar

Ezek nagyon jók, most mondjuk ezt angolul! ;) De megelégszem egyszerűbbekkel is, mert a DL-ből ezeket se lehet megtanulni: Ha lesz pénzem, elmegyek a Bahamákra. Ha lenne pénzem, elmennék a Bahamákra. Ha lett volna pénzem, elmentem volna a Bahamákra.

October 20, 2015

kowalsky2

If I have money, I will go to The Bahamas. If I had money, I would go to The Bahamas. If I had had money, I would have gone to The Bahamas.

Ha eljöttél volna, kaphattál volna ebédet = If you had come, you could have gotten lunch. Ha eljöhettél volna, kaptál volna ebédet = If you could have come, you would have gotten lunch.

(Könnyen lehet találkozni az if I had [come, done...] helyett az if I would have [come, done...] szerkezettel is, de ez nem standard.)

August 10, 2018

brigittacsilla

leckeire, amik szinten ingyenesek es szinten nagyon jok.

October 20, 2015

brigittacsilla

Köszönöm megegyszer mindenkinek aki dolgozott rajta! ♡♡♡

October 20, 2015

Sztankay54

Nálam lett volna az információ. Miért rossz?

October 5, 2017

kowalsky2

Mert az angol mondatban nincs névelő. A te fordításod jó lenne erre: I would have had the information.

August 9, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.