1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я читаю газету під час їжі."

"Я читаю газету під час їжі."

Переклад:I read a newspaper during the meal.

January 29, 2015

33 коментарі


gtc2015

Поясніть будь ласка чому тут не можна артикль "а" перед meal:
"I read a newspaper during a meal"


pasha100894

"eating", на мою думку, підходить краще, адже як дієслово є більш вживаним.


SergioRuido

Дякую, але звідки така цікавенна статистика?)

Кнопкою "Повідомити.. " скористались? Постик про "бету" переглядали? https://www.duolingo.com/comment/4913595


AndrewTums

Чому в кінці the meal? Чому не food? Food переводиться як їжа а meal як порція їжі


gtc2015

"Я читаю під час їжі (трапези)."
чи
"Я читаю під час їжі (їстивного продукта)."

Вам дійсно друге речення до вподоби?

Також можна подивитись у словнику опис meal та food.


Oleksandra560840

Я мала до уваги саме зміст першого речення: саме eating відображає процес - трапезу .


gtc2015

Перепрошую, я не зрозумів - до чого цей коментар? Я відпвідав про різницю між meal та food.


Oleksandra560840

Я вважаю, що "під час" застосовується до процесу ( дієслоів) а не іменника


gtc2015

"під час сніданку". Хіба "сніданок" - це дієслово?


angelonka

I read a newspaper while eating. чим не підходить??


E5FV6

Чому не можна: I read a newspaper during eating?


Nat.Hrom

Чому "THE meal"?


ev.demid

Це речення - simple, бо мова йде про звичку. А I am reading - це continues, у випадку миттєвої дії, або future actions. «Я зараз їм та читаю газету.»


dbdevelope

I read a newspaper when I eat


gtc2015

"під час їжі (трапези)" і "коли я їм" - це різні конструкції


VitalijKys

У варіантах відповідей взагалі нема такого варіанту перекладу. Є тільки I am reading. Цей час ще не вивчався.


T7dk3

Чому в мене вийшло ,,I am reading a newspaper.....,,?????? що це правильна відповідь Виправте помилки!!!!


Dmy_S

Абсолютна нелогічність пропонованої відповіді. Якщо я маю звичку читати газету під час трапези, то a newspaper during a meal. Якщо йдеться про конкретну трапезу (the) в конкретному епізоді, то і газета, природно, буде цілком конкретною: the newspaper during the meal.


gtc2015

Якщо йдеться про конкретну трапезу (the) в конкретному епізоді, то і газета, природно, буде цілком конкретною

Не обов'язково.
Я завтра під час конкретного обіду (як і завжди під час СВОГО обіду) буду читати ЯКУСЬ газету.
Тут епізод вже конкретизовано, а газету - ще ні.


Dmy_S

Завтра ви може й будете читати якусь газету. Але завтра ви будете читати її в future (або в улюбленій Дуо'вській конструкції going + інфінітив). А тут present. Тобто, ви її читаєте або зараз, або на регулярній основі. Зараз конкретизується газета, на регулярній основі деконкретизується процес харчування.


gtc2015

Як в українській, так і в англійській можливий опис події, що очікуванно відбудеться, з використанням теперішнього часу.
В Дуо про це ніби навіть окрема навичка є, на кшалт "The train arrives at seven - Поїзд прибуває о сьомій".

Отже, "I read a newspaper during the meal." - це означає, що я регулярно/періодично читаю газету під час трапези, але трапеза тут означена - це МОЯ трапеза, а газета - НЕ означена, бо тут не сказано, яку саме газету я читаю. Я читаю ЯКУСЬ газету, і яку газету я буду читати завтра - я не знаю, може таку як вчора, а може й ні, бо може вона не вийде, ну то буду читати іншу. Аби лише трапеза була. Моя означена трапеза, а не якась інша.

Не замудрюйте себе з "деконкретизаціями", означенність об'єктів - річ контекстна, і не має таких логічних обмежень.

Тому я вам і написав у попередньому повідомленні: "не обов'язково" про "the newspaper".

А от щодо "the meal", то тут мені й самому не дуже очевидно, чи може тут бути "a meal". (Моє запитанння про це тут нагорі сторінки вже три роки без відповіді.)


9bep3

Боже,як все складно!!!!


Dmy_S

Якщо це буде моя трапеза, то так само це буде моя газета. Ми можемо не знати, що це за газета, але так само можемо не знати, що це за трапеза. Ситуація абсолютно симетрична.


gtc2015

Якщо це буде моя трапеза, то так само це буде моя газета.

Ні.
І не обов'язково ваша.

можемо не знати, що це за трапеза

Хіба якщо ви читаєте газету під час якоїсь ЧУЖОЇ трапези. Але тоді ви ЗАВЖДИ читаєте газету під час ЯКОЇСЬ трапези.

Ще раз повторю: тут мова про те, що під час СВОЄЇ (тобто означеної, тобто the) трапези ви читаєте ЯКУСЬ (будь-яку, яку-небудь, тобто неозначену, тобто "a") газету. Постійно чи регулярно або часто. Або це узагальнення чи загальновідомий факт.


TolikTolik5

Добавьте несколько правильних вариантов с разним контекстом понять какой контекс в ваших заданиях невозможно тупо на угад


Igor500946

Один раз ви подаєте як правильну відповідь " the newspaper ... a meal", а при повторенні - " a newspaper ... the meal". То де вірно?


gtc2015

Де, у якому завданні дається "the newspaper ... a meal"?


Yuliia108532

Мені не зарахували лише через те, що я написала "the" ане "a". Хіба "the" тут не підходить?


gtc2015

Хіба тут є контекст для цього "the"?


VasMark1

Спірне завдання. Видалити, можна.


TolikTolik5

Хіба тут нема контексту для the. Повинно бути 2 варіанта правильних, як мінімум, з a і the.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.