Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я читаю газету під час їжі."

Переклад:I read a newspaper during the meal.

3 роки тому

7 коментарів


gtc2015
gtc2015

Поясніть будь ласка чому тут не можна артикль "а" перед meal:
"I read a newspaper during a meal"

2 роки тому

pasha100894

"eating", на мою думку, підходить краще, адже як дієслово є більш вживаним.

3 роки тому

SergioRuido

Дякую, але звідки така цікавенна статистика?)

Кнопкою "Повідомити.. " скористались? Постик про "бету" переглядали? https://www.duolingo.com/comment/4913595

3 роки тому

ev.demid

Це речення - simple, бо мова йде про звичку. А I am reading - це continues, у випадку миттєвої дії, або future actions. «Я зараз їм та читаю газету.»

2 роки тому

dbdevelope

I read a newspaper when I eat

2 роки тому

angelonka

I read a newspaper while eating. чим не підходить??

1 рік тому

VitalijKys

У варіантах відповідей взагалі нема такого варіанту перекладу. Є тільки I am reading. Цей час ще не вивчався.

2 роки тому