Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tanım önemlidir."

Çeviri:The description is important.

0
3 yıl önce

5 Yorum


DuoLingoCu24

Tanıtım önemlidir (the description is important) dir. Doğru yapan beğensin lütfen lütfen lütfen

5
Cevap ver3 yıl önce

mssarzz

Definition yazıyor açıklamada

3
Cevap ver2 yıl önce

helin47angel

explain olmaz mı?

0
Cevap ver2 yıl önce

sosyopatkapital

explain açıklamak demektir. bir fiildir yani. definition ise fiil değil, isimdir. saygılar

1
Cevap ver2 yıl önce

briancardinal

significant neden kabul edilmedi

0
Cevap ver1 yıl önce