A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Pénz van ebben a nadrágban."

Fordítás:There is money in these pants.

3 éve

4 hozzászólás


DNTanja

"There is money in this pants", valóban hibás, és elfogadhatatlan a this??? Köszönöm a hozzászólást...

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Igen, sajnos az. Az angolban vannak "páros" dolgok "pants", "trousers", "scissors" stb. ahol mindenképpen többesszám kell. Egyébként a "clothes" is ilyen, függetlenül attól, hogy nem páros dolog. További nehezítésként vannak viszont olyan főnevek,amiknek nincs többesszáma "equipment", "information", "homework" stb....:-)

3 éve

DNTanja

köszönet! :)

3 éve

lukibacsi

money is this in pants?

3 éve